Search:

Type: Posts; User: S.A. Natsu; Keyword(s):

Page 1 of 9 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. (This contains SPOILERS for who WINS THE ALOLA LEAGUE) Pokemon Anime Confliction

    So as I said, this is a SPOILER for the Alola League winner. So if you don't want to know. Then GTFO NOW!!!

    So, Alola has been a horrible season for the series. And I mean absolutely horrible. The...
  2. Poll: Ive seen videos talking loosely about Let's Go...

    Ive seen videos talking loosely about Let's Go and basically mocking that it's been called a main series game. I think the only people who still believe it is based on what gamefreak claimed are the...
  3. Poll: Also, I'd like to add to your "half a game for...

    Also, I'd like to add to your "half a game for double the price" statement, as I think I mentioned elsewhere, Let's Go was kind of the lead in to this. It was Yellow version, on the Switch, with only...
  4. Replies
    2
    Views
    211

    This man dont CHILL lmfaoooo and yeah i'm down......

    This man dont CHILL lmfaoooo and yeah i'm down... whenever i'm freaking FREE lol. Likely this coming Tuesday and Wednesday
  5. Poll: Are You STILL Getting Pokemon Sword/Shield?

    With Ultra's thread shut down in fury (lol) I'm left wondering, with what will likely be half a dex or less, no megas, no z crystals, and the inclusion of... Dynamax... Who's still looking forward to...
  6. Replies
    3
    Views
    386

    So, OR/AS is absolutely the best Pokemon game for...

    So, OR/AS is absolutely the best Pokemon game for me. It took the previously best Pokemon game, Emerald, which was an enhanced version of the PREVIOUSLY best Pokemon game, Ruby, and, while ruining...
  7. i like it myself. just hope it isn't an evo of...

    i like it myself. just hope it isn't an evo of Ditto cuz that's just stupid. Hoping the answer is something better. It also doesn't look like a Ditto evo. But it does seem to appear to have something...
  8. Replies
    9
    Views
    1,008

    Poll: Yeah Verlis is like, super defending let's go .-....

    Yeah Verlis is like, super defending let's go .-. I never thought about that but you're right, he's like the only one lol.
  9. Replies
    9
    Views
    1,008

    Poll: I was just thinking while watching a video how...

    I was just thinking while watching a video how annoying it's gonna be to raise teams of pokemon in this game without battling. Like, I just realized, you have to capture BOXES of Pokémon if you want...
  10. Replies
    2
    Views
    316

    Accurate summary or not it's still very likely...

    Accurate summary or not it's still very likely hacked.
  11. Replies
    9
    Views
    1,008

    Poll: There's been new info. Are we not critiquing the...

    There's been new info. Are we not critiquing the new hairdos? Kbai
  12. Replies
    9
    Views
    1,008

    Poll: Pretty sure this summed up everything i feel lol.

    Pretty sure this summed up everything i feel lol.
  13. Replies
    1
    Views
    357

    Corphish, Originally from Kalos?

    I just found this really interesting. I'm working on a fanfic (check them out here: https://www.fanfiction.net/u/4355197/QueensBorough) and am going over all the Pokemon to find interesting Dex data...
  14. Replies
    3
    Views
    477

    I have Genesect. Might like that Shaymin

    I have Genesect. Might like that Shaymin
  15. Replies
    28
    Views
    2,861

    I must be wrong. In that case I take back Walken...

    I must be wrong. In that case I take back Walken entirely and I apologize.
  16. Replies
    28
    Views
    2,861

    Yoda understands

    Yoda understands
  17. Replies
    28
    Views
    2,861

    I said Helena for Jessie #ContributionOfTheYear....

    I said Helena for Jessie #ContributionOfTheYear. But if I must, Christina Hendricks for Wicke. Gabrielle Union for Olivia, And if I can go to another male Christopher Walken as Cyrus.
  18. Replies
    28
    Views
    2,861

    Gerard Way, even

    Gerard Way, even
  19. Replies
    28
    Views
    2,861

    *continues* Liam Neeson as ORAS Maxie? >.>

    *continues* Liam Neeson as ORAS Maxie? >.>
  20. Replies
    2
    Views
    289

    You should probably list what you need so people...

    You should probably list what you need so people can comment if they can help
  21. Replies
    28
    Views
    2,861

    But wait there's more >.>

    But wait there's more >.>
  22. Replies
    28
    Views
    2,861

    Well I was thinking Cilian Murphy, or Cary Elwes,...

    Well I was thinking Cilian Murphy, or Cary Elwes, for Colress, and Nicki Minaj for Prof. Burnett. And James Franco as Guzma.
  23. Replies
    28
    Views
    2,861

    No he doesn't "look" like Red, sure. I just think...

    No he doesn't "look" like Red, sure. I just think he could carry his personality. Also, Red is silent so we wouldn't have to hear Jaden's nonsense :p this makes me wonder, perhaps if Red spoke more...
  24. Replies
    28
    Views
    2,861

    He has the look >.> Red looks like a quiet, moody...

    He has the look >.> Red looks like a quiet, moody git. That's kinda his role. Being quiet and cold. Known for not speaking. Antisocial. Just look at Jaden's face. Perfect emotion for the callous...
  25. Replies
    28
    Views
    2,861

    Because I'm clearly insane I've been at work...

    Because I'm clearly insane I've been at work thinking about this. I can see either Jaden Smith or Jason Gordon-Levitt. Jason strikes me as older Red. And I think Jaden has that real dark look Red...
Results 1 to 25 of 209
Page 1 of 9 1 2 3 4